franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 18 decembrie 2011

Copila se alinta cu imaginea ta!

Sunt doar un copil in palma ta
Si imi place doar asa  a sta
Umerii mei ... atat de goi ...
Doar tu sa mi-i saruti ... sa fim noi doi ...

Sa te sarut incet dupa ureche
Sa renastem o iubire nu atat de veche
Sa facem din zi noapte
Sa-ti susur mii de soapte ...

Copila asta vrea doar sa stea in a ta poala
Sa-i umplii inima goala
Sa-mi rasfir parul blond pe pieptul tau
Sa facem impreuna lumina in acest hau.

Vreau sa-ti sarut sufletul de atatea ori
Sa te pierzi in ai mei ochisori
Vreau in brate, foarte tare, sa te cuprind
Pentru totdeauna, noi sa fim mereu iubind.

Imi place sa ma rasfat doar
Sa uit de tot ce a fost amar ...
Sa-mi conturez fiinta gingasa
Langa persoana ta atat de patimasa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...