franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 28 decembrie 2011

Speranta de copil

Hai, iubitul meu, sa ne intoarcem la visele din livezi
Unde ne jucam mereu la copacii verzi,
Adu-ti aminte murmurul gandurilor copilaresti,
Cand tu-mi sopteai incet ca ma iubesti ...

Hai, iubitul meu, sa ne intoarcem la cerul senin de bucurii imaculate,
Unde pe campul verde, tu-mi culegeai flori colorate,
Hai sa auzim din nou glasul izvoarelor
Ce ne povesteau basmul dulce al ursitoarelor.

Hai, iubitul meu, sa ascultam soapta pamantului
Si relele lumii sa le uitam cu trecerea timpului!
Hai sa adormim la cantul graului copt,
Ce se desprinde din parul mamei de pe opt ...

Hai, iubitul meu, sa sorbim insetati din apa vietii,
Sa ne traim iubirea in lumina tineretii
Si noi doi sa devenim izvor
Iar pulbere de stele, peste noi, sa cada usor ...

Un comentariu:

  1. Si pulberea de stele sa cada pe chipul tau,
    Sa-mi luminezi calea cand va fi mai rau,
    Sa te iubesc curat ca trandafirul alb parfumat,
    Sa simt ca ma iubesti si tu ne-ncetat.

    Si-astept,si-astept,poate te visez din nou,
    De la luna si stele asta e cel mai frumos cadou,
    Sa te privesc cum te joci ca un copil in ploaie,
    Sa vad problemele cum se duc siroaie.

    Sa fim doar noi doi pe-o insula pustie,
    Sa simtim a marii nestinsa magie,
    Sa stau pierdut in ochii tai de smarald pur,
    Te iubesc numai pe tine,asta pot sa jur.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...