franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 17 decembrie 2011

N-am iubit pe nimeni ...

Eu am intalnit un inger care m-a intrebat
Daca in viata am iubit cu-adevarat 
Macar odat’
Da!Eu nu am stiut sa ii raspund la inceput 
Parca am vazut venind spre mine
Si-am simtit c-apari ca o minune 
Fara un cuvant a spune
Intri asa , in viata mea 

Si n-am iubit pe nimeni 
Asa cum te-am iubit pe tine
N-am iubit pe nimeni 
In toata viata mea 
Nu am iubit pe nimeni alta
Asa cum te-am iubit 
In toata viata mea 
In toata viata mea …

Avem o viata doar o viata s-o traim
Si-avem un suflet doar un suflet sa iubim
Asa ca-ntr-o poveste 
Fara a prinde chiar de veste 
Ne-ntalnim cu dragoste

Un comentariu:

  1. Ti-am spus ca viatza e in mi de culori,dar nu mereu sunt culori vesele,aprinse,tipatoare,care aduc fericire,mai sunt si culori triste,inchise,asta e viatza.Nici macar gandul sa nu te poarte ca te-am uitat si ca nu fac ce am promis,cu riscul sa pierd tot iti spun ca te iubesc si ca ai fost,esti si vei ramane tot ce am eu mai depret pe lume,dar acum nici macar timpul nu tzine cu mine,sti cum e in familie mai ales cand u esti sa spunem mama si tata.Te-am pupat dulce si ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...